درمانی برای پاکسازی سموم گلومرولونفریت غشایی با GFR 47
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمانی برای پاکسازی سموم گلومرولونفریت غشایی با GFR 47

گلومرولونفریت غشایی یک علت بسیار شایع سندرم نفروتیک است. این اختلال، که در آن فیلتر کوچک در گلومرول ملتهب و ضخیم تبدیل با توجه به تجمع غیر طبیعی از کمپلکسهای ایمنی. به عنوان یک نتیجه، پروتئین از عروق خونی اختلال در ادرار (پروتئینوری) ریخت. اگر فرد مبتلا به این بیماری است GFR کم 47، وضعیت خود می تواند درمان شود؟

غشاء و فرآیندهای غشایی بیمار گلومرولونفریت با GFR 47 در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه است. آیا این وضعیت می تواند درمان شود بستگی به درمان بیمار طول می کشد. با کمک یک درمان موثر در زمان، این بیماری می تواند با موفقیت معکوس شود.

درمان های مرسوم از بیماری کلیوی شامل استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی. این داروها می تواند سیستم ایمنی بدن را سرکوب و از بین بردن علائم. با این حال، آنها می توانند کاهش بیشتر در سطح GFR جلوگیری نمی کند و بهبود عملکرد کلیه. در چنین درمان، بیمار هنوز هم به نارسایی کلیه پیشرفت در نهایت.

خوشبختانه، با توسعه علم پزشکی مدرن، دستیابی به موفقیت جدید ساخته شده است برای کمک به معکوس گلومرولونفریت غشایی با GFR 47. این خون درمان آلودگی نامیده می شود.

درمان پاک سموم از خون یک درمان سیستمیک، که عمدتا شامل دو بخش است، روش تصفیه خون و ابزار برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه نامیده می شود. طرح درمان باید پس از به دست آوردن یک تشخیص دقیق از شرایط خاص هر بیمار انجام می شود.

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از این درمان این است که یک درمان طبیعی و بدون عوارض جانبی بر روی بدن انسان است. پس از یک دوره درمان، گلومرولونفریت غشایی با GFR 47 به خوبی و بدون پیشرفت به نارسایی کلیوی اداره می شود. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این رویکرد جامع، دریغ نکنید یک پیام به ترک زیر. با تشکر از وقت خود را! پست الکترونیکی ما: Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر: 86 13292893707.





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: